Vanaf vandaag vindt u hier ons Jaarverslag 2017. Omdat we als CIZ midden in de maatschappij staan, vinden we het belangrijk om deze maatschappij ook ‘binnen te halen’. We hebben daarom verschillende cliënten geïnterviewd.

Daarnaast vinden we het belangrijk wat onze ketenpartners van ons vinden. Illya Soffer, directeur van koepelorganisatie Ieder(in) geeft haar mening. En ook onze eigen Bestuursvoorzitter, Hans Ouwehand, blikt terug op afgelopen jaar. Een jaar dat in het teken stond van kwaliteit. ‘Cliënten moeten zich gezien, gehoord en geholpen voelen. Dán lever je kwaliteit.’
We zijn benieuwd wat u ervan vindt! U kunt uw reactie sturen naar communicatie@ciz.nl.

Het Jaarverslag is een digitale publieksversie. U kunt hier het bestuursverslag bekijken.

Ik heb een aanvraag gedaan. Wat gebeurt er nu verder?

Het CIZ controleert de aanvraag en kijkt of alle benodigde informatie is ingevuld. Ook heeft het CIZ een handtekening van degene die de zorg nodig heeft nodig, voordat de aanvraag in behandeling genomen kan worden. Als er informatie of een document ontbreekt, dan vragen wij dit op bij u. Lees meer

Veelgestelde vragen