• 25 februari 2021

Het is druk aan de telefoon, waardoor u misschien lang in de wachtrij staat. Om dit te voorkomen, kunt u het directe nummer van uw contactpersoon gebruiken. Heeft u dit (nog) niet, dan kunt u het telefoonnummer van het team in uw regio bellen. U vindt de regionale teamnummers op onze website.

We doen elke dag ons uiterste best om de grote stroom aan telefoontjes te verwerken. En dat lukt helaas niet altijd even goed. Zeker op dit moment kan het voorkomen dat u langer moet wachten als u met ons algemene nummer belt.

Veelgestelde vragen

U kunt ook op onze website kijken. Mogelijk staat het antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen. Voor algemene, niet-cliëntgebonden vragen kunt u ons ook bereiken via social media of via de mail info@ciz.nl.

Wat houdt een huisbezoek in?

​Om een indicatie te kunnen stellen is het belangrijk dat het CIZ een goed beeld van uw situatie heeft. Het kan daarom voorkomen dat u een Wlz-aanvraag heeft gedaan en een brief krijgt voor een huisbezoek. Lees meer

Veelgestelde vragen