• 18 april 2019

Als uw organisatie een contract heeft voor Portero, dan kunt u via dit systeem Wlz- en Bopz-aanvragen indienen bij het CIZ. We geven u graag tips over inlogproblemen, het doorgeven van wijzigingen en andere veelgestelde vragen.

Heeft u problemen met inloggen?

Wanneer u als gebruiker van Portero inlogproblemen heeft, adviseren wij u eerst contact op te nemen met de organisatiebeheerder van uw organisatie. De organisatiebeheerder is bevoegd u als gebruiker opnieuw te registeren. Heeft u als medewerker nog geen toegang tot Portero? Ook dan kunt contact opnemen met uw organisatiebeheerder.

Zijn de gegevens van uw organisatie gewijzigd?

Als er in geval van de onderstaande gegevens wijzigingen zijn, dan verzoeken wij u om dit door te geven via contractbeheer@ciz.nl.

  • De exacte naam van uw organisatie, zoals deze op het uittreksel van de KvK staat vermeld
  • De tekenbevoegde medewerker bij uw organisatie die ook op het uittreksel van de KvK staat vermeld
  • De AGB-code van uw organisatie (per locatie)
  • Het vestigingsadres
  • Het postadres
  • Het algemeen telefoonnummer
  • Het algemeen e-mailadres
  • De contactpersoon ten aanzien van het CIZ
  • De organisatiebeheerder(s)

Veelgestelde vragen en handleiding

Kijk op onze website voor veelgestelde vragen over Portero en handleidingen voor gebruikers en organisatiebeheerders.

Hoe lang mag het CIZ over een aanvraag doen?

Het CIZ heeft zes weken de tijd om een reguliere aanvraag voor zorg vanuit de Wlz af te handelen. Wanneer er sprake is van een aanvraag in het kader van bijzondere omstandigheden, dan heeft het CIZ twee weken de tijd om de aanvraag af te handelen.

Veelgestelde vragen

Sluiten

Hoe makkelijk heeft u de informatie op de website gevonden?

beoordeel deze website