Als uw organisatie een contract heeft voor Portero, dan kunt u via dit systeem Wlz- en Bopz-aanvragen indienen bij het CIZ. We geven u graag tips over inlogproblemen, het doorgeven van wijzigingen en andere veelgestelde vragen.

Heeft u problemen met inloggen?

Wanneer u als gebruiker van Portero inlogproblemen heeft, adviseren wij u eerst contact op te nemen met de organisatiebeheerder van uw organisatie. De organisatiebeheerder is bevoegd u als gebruiker opnieuw te registeren. Heeft u als medewerker nog geen toegang tot Portero? Ook dan kunt contact opnemen met uw organisatiebeheerder.

Zijn de gegevens van uw organisatie gewijzigd?

Als er in geval van de onderstaande gegevens wijzigingen zijn, dan verzoeken wij u om dit door te geven via contractbeheer@ciz.nl.

  • De exacte naam van uw organisatie, zoals deze op het uittreksel van de KvK staat vermeld
  • De tekenbevoegde medewerker bij uw organisatie die ook op het uittreksel van de KvK staat vermeld
  • De AGB-code van uw organisatie (per locatie)
  • Het vestigingsadres
  • Het postadres
  • Het algemeen telefoonnummer
  • Het algemeen e-mailadres
  • De contactpersoon ten aanzien van het CIZ
  • De organisatiebeheerder(s)

Veelgestelde vragen en handleiding

Kijk op onze website voor veelgestelde vragen over Portero en handleidingen voor gebruikers en organisatiebeheerders.

Ik heb een aanvraag gedaan. Wat gebeurt er nu verder?

Het CIZ controleert de aanvraag en kijkt of alle benodigde informatie is ingevuld. Ook heeft het CIZ een handtekening van degene die de zorg nodig heeft nodig, voordat de aanvraag in behandeling genomen kan worden. Als er informatie of een document ontbreekt, dan vragen wij dit op bij u. Lees meer

Veelgestelde vragen