Om een contract voor Portero te kunnen krijgen, moet uw organisatie aan een aantal voorwaarden voldoen.

Toegangscriteria voor nieuwe contractanten (hieraan kunnen geen rechten ontleend worden):

  • Uw organisatie staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
  • U stuurt ons een gewaarmerkte kopie van maximaal 6 maanden oud van de inschrijving van de Kamer van Koophandel (met digitale handtekening).
  • Uw organisatie is werkzaam in de zorgsector.
  • De tekenbevoegde van uw organisatie is dezelfde persoon als de persoon op de gewaarmerkte kopie van de inschrijving van de Kamer van Koophandel.
  • U doet een aantal aanvragen per maand
  • Het CIZ bepaalt welk toegangsprofiel u aangeboden krijgt

Na het indienen van het aanvraagformulier voor een contract en het opsturen van de gevraagde gegevens, onderzoekt het CIZ uw aanvraag. Het CIZ bepaalt of u al dan niet in aanmerking komt voor een (tijdelijk) contract. U ontvangt van ons binnen twee weken een reactie.

Bij toelating ontvangt u een contract. Het ondertekende contract behoort u binnen vier weken terug te sturen naar het CIZ. Het contract gaat in zodra wij de stukken hebben ontvangen. Indien wij het contract niet binnen vier weken retour hebben ontvangen vernietigen wij de aanvraag.

 

Onze nieuwsbrief ontvangen?

Meld u aan voor CIZ info.

Ik heb een aanvraag gedaan. Wat gebeurt er nu verder?

Het CIZ controleert de aanvraag en kijkt of alle benodigde informatie is ingevuld. Ook heeft het CIZ een handtekening van degene die de zorg nodig heeft nodig, voordat de aanvraag in behandeling genomen kan worden. Als er informatie of een document ontbreekt, dan vragen wij dit op bij u. Lees meer

Veelgestelde vragen