• 01 oktober 2020

Het is druk aan de telefoon, waardoor u wellicht lang in de wachtrij staat. Om dit te voorkomen, kunt u beter het directe nummer van uw contactpersoon gebruiken. Heeft u dit (nog) niet, dan kunt u het telefoonnummer van het team in uw regio bellen. U vindt de regionale teamnummers op onze website.

We doen elke dag ons uiterste best de grote stroom aan telefoontjes te verwerken. En dat lukt helaas niet altijd even goed. Zeker op dit moment kan het voorkomen dat u langer moet wachten als u met ons algemene nummer belt.

Veelgestelde vragen

U kunt ook op onze website kijken. Mogelijk staat het antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen. Voor algemene, niet-cliëntgebonden vragen kunt u ons ook bereiken via social media.

Deze informatie is verstuurd via onze nieuwsbrief CIZ info en kan verouderd raken.

Andere berichten uit deze nieuwsbrief

Ik heb een aanvraag gedaan. Wat gebeurt er nu verder?

Het CIZ controleert de aanvraag en kijkt of alle benodigde informatie is ingevuld. Ook heeft het CIZ een handtekening van degene die de zorg nodig heeft nodig, voordat de aanvraag in behandeling genomen kan worden. Als er informatie of een document ontbreekt, dan vragen wij dit op bij u. Lees meer

Veelgestelde vragen