Ik heb problemen met inloggen, wat nu?
De meest inlogproblemen komen voort uit het volgende:
- Uw e-mailadres is niet uniek. Het is belangrijk dat de organisatiebeheerder in de gebruikersbeheermodule een uniek e-mailadres registreert voor elke gebruiker van de organisatie. Vraag uw organisatiebeheerder dit voor u te regelen in de gebruikersmodule.
- Als u probeert in te loggen met een UZI-pas: uw UZI-nummer is niet (goed) geregistreerd bij uw accountgegevens. Vraag uw organisatiebeheerder dit voor u te regelen in de gebruikersmodule.
- Het wachtwoord is verlopen. Klik op 'Wachtwoord wijzigen' onder de velden Gebruikersnaam/Wachtwoord. U ontvangt een e-mail met een link naar een webpagina. Daar voert u uw nieuwe wachtwoord in. Let op: deze link is slechts 8 uur geldig.
Blijft u toch problemen houden? Meld dit via contractbeheer@ciz.nl. Wij helpen u graag.